Værnemidler og selvtest kan rekvireres fra Aalborg Kommunes fælles værnemiddellager. Dette gøres via TrueTrade på aftalen ’værnemidler’ på dette link.
Vælg ”Aalborg Kommune Administration” som autentificeringsmetode for at få adgang til indkøbsportalen og følg instruktionerne i vejledningen til bestilling af værnemidler.
Eksterne leverandører - f.eks. friplejehjem, eksterne leverandører af hjemmepleje og private botilbud - der ikke har adgang til True Trade, skal bruge blanketten på dette link til bestilling af værnemidler og selvtest.
Varerne pakkes og leveres løbende. Leveringstiden er ca. 3 hverdage.
Hvis der opstår en nødsituation, hvor I har brug for værnemidlerne hurtigere, kan I undtagelsesvist selv afhente dem på fælleslageret.
Proceduren for nødbestilling af værnemidler til afhentning er lidt forskellig på hverdage og lør-, søn- og helligdage, så det er vigtigt, at I følger proceduren på side 2 og 3 i vejledningen til bestilling af værnemidler.
Hvis du har behov for at kontakte Aalborg Kommunes fælles værnemiddellager, kan det gøres på mail: vaernemidler@aalborg.dk