Nedsættelse af Aalborg Kommunes Krisestab

Actioncard for nedsættelse af Aalborg Kommunes Krisestab for Ældre- og Handicapforvaltningens Direktør/Stedfortræder

Trin 1

Efter modtagelse af besked om den konkrete hændelse samt aktivering af Aalborg Kommunes Krisestab (oftest fra Nordjyllands Beredskabs Vagtcentral) kontaktes Rådmand, Vicedirektør samt Sekretariatschef i Direktørens Sekretariat.

Trin 2

Herefter kontakter Sekretariatschef i Direktørens Sekretariat Chefsekretær, som vil bistå Direktør med registrering i C3 i Aalborg Kommunes Krisestab.

Trin 3

Ved aktivering af Aalborg Kommunes Krisestab vurderes behov for aktivering af Ældre- og Handicapforvaltningens Krisestab for håndtering af hændelsen i egen forvaltning i samarbejde med Direktøren i Aalborg Kommunes Krisestab.

For nedsættelse af krisestab se actioncard for aktivering af Ældre- og Handicapforvaltningens Krisestab henvendt til Ældre- og Handicapforvaltningens Direktør/Stedfortræder.

 

Del indhold