Alarmeringsprocedure
Trin 1
Senior og Omsorgs Vagtcentral modtager varsel, alarm mv.
Trin 2
Vagtcentralen vurderer situationen med nærmeste leder (områdesygeplejerske/sygeplejechef).
Trin 3
Områdesygeplejerske/sygeplejechef orienterer opad i systemet til sygeplejechef.
Trin 4
Sygeplejechef orienterer Ældre- og Sundhedschefen, som vurderer situationen og tager stilling til aktiveringsniveau i Ældre og Sundhed.
Trin 5
Ældre- og Sundhedschefen videregiver pr. mail information om:
- det konkrete varsel, alarm mv.
- information om aktiveringsniveau i egen afdeling.
Informationen sendes til fælles mailliste i Senior og Omsorg: "SOM beredskab mailliste - g6sundhedsberedskab@aalborg.dk".
Trin 6
Handicapafdelingen og Myndighedsafdelingen vurderer aktiveringsniveau i egen afdeling. Direktøren/vicedirektøren vurderer behov for nedsættelse af Senior og Omsorgs Krisestab.
Trin 7
Handicapafdelingen, Myndighedsafdelingen og Direktøren videregiver information om aktiveringsniveau i egen afdeling og på forvaltningsniveau via fælles mailliste i Senior og Omsorg: SOM beredskab mailliste - g6sundhedsberedskab@aalborg.dk.